کشاورزی منطقه دو سرشمار در سال 92

1- نمایی از مزارع جو وگندم در منطقه ی سربیشه در سال 92
الحمدلله امسال وضع کشاورزی اهالی منطقه دو سرشمار بسیار عالی است انچه که اینجانب با چشمان خوددر مزارعه های سربیشه / پی خانی / وله / واوسر / گالباغ / ترکاچال در تاریخ26 خرداد ماه دیدم بسیار خوشحال شدم وضع کشت بهاره از قبیل عدس و ماش و سیب زمینی با توجه به بارندگی خوب بهاری خیلی عالی است لازم به دکر است وضع دامداری / زنبوداری و باغ داری از نظر گوشت و تولید عسل و سبزیجات در نهایت خوشی خرمی می باشد ولی متاسفانه وضع محصولات سر درختی بومی و وحشی اصلا خوب نبوده و با سردی فروردین ماه 92 تمام گلهای و شکوفه های درختان سوخت .

2-نمایی از زراعت جو در سربیشه که دو نمای از روستای واوسر نو پیدا است خرداد 92




