تيله بن در 10 و 12 ارديبهشت 94- صعود به قله شاهدژ توسط تعدادي از تيله بنيها
ميلاد مولا علي (ع)و روز پدر بر همگان مبارك
با نام علي زغصه ها كاسته شد فرياد شعف زعرش بر خاسته شد
چون روز معلم و پدرست ميلاد علي گل بود و به سبزه آراسته شد.
صعود تعدادي از اهالي تيله بن به قله ي شاهدژ
*****بهار امسال كمرنگ تر از سالهاي گذشته است علي رغم بارندگي فروردين 94 متاسفانه ،حدود 20 روز است كه بارندگي در منطقه نداشتيم و بر اثر سرماي شديد هفته اول ارديبهشت 94 ،اغلب درختان گردو و درختان جنگلي سرما زده شده و محصولشان سوخته است . مردم هم مشغول باغكاري مياشند .
امام زاده تيله بن در تاريخ 11 ارديبهشت روزي شلوغي را گذراند . دو دستگاه ميني بوس از كوهنوردان و اهالي دامغان و سمنا ن به منطقه آمده بودند و حدود 20 دستگاه وسيله شخصي هم در كنار امام زاده ميرافضلوداخل رودخانه ها پارك شده بودند و زمين فوتبال محل هم شلوغ بوده است

جمعه 11 ارديبهشت 94 تلون دره روزي شلوغي را داشته است كه درتصوير دوستگاه مين بوس را مشاهده مي كنيد
ادامه دارد ............