تصاويري از تيله بن و عدس چيني و .... در تير ماه 95
نمايي از روستاي تيله بن ترماه 95
. 
عدس در مزرعه سربيشه تيرماه 95

دروي جو در تيرماه 95 در كنار روستاي قلعه

عدس كني تيرماه 95 - سربيشه

عدس چيني - مرجي رك تيرماه 95

غذا خوردن پس از يك روز كار سخت عدس چيني و خرمن كوبي - تير ماه 95

پايان عدس كوبي - محصول عدس. تيرماه95

عكس يادگاري پس از برداشت محصول عدس تيرماه 95

جمع كردن و خلال زدن علوفه عدس - مرجي پخ تيرماه 95

انتقال عدس و بارها به محل غروب تيرماه 95 با تراكتور 
امسال كشت و كار پاييز و بهار خوب بوده است منتها بعلت بارندگي و آفت حيواني خوك و نرسيدن خرمنكوب محصولات از بين رفته است در مجموع خوب بوده نه خيلي خوب .
الحمدلله -
ساداتي تيله بني 6 مرذاذ 95
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ ساعت 8:54 توسط انجمن فرهنگی ، اجتماعی آفتاب
|