دیروز زلزله ای به قدرت ۳وهفت دهم  ریشتر بخش چهردانگه و منطقه دو سرشمار را به لرزه در آورده است . خوشبختانه  ارتباطی که با اهالی منطقه داشته ام ُ ،هیچگونه خسارتی جانی و مالی به بخش چهاردانگه  وارد نشده است . متاسفانه با وزش بادهای سرد و تند زمستانی در منطقه ُحدود ۲۰ ساعت برق منطقه ی دو سرشمار قطع بوده و مردم نگران از وقوع زلزله ،نتوانسته اند خبری از بستگان خود داشته باشند . هم اکنون که لحظه ی نگارش خبر است(ساعت ۱۲و۳۵ دفيقه) برف و بوران کل منطقه ی دو سر شمار  را فرا گرفته و برق روستاهای دوسرشمار (واوسر نو ُ،میر افضلُ ،تیله بن ُبالاده، ُقلعه و پایین ‌ده) قطع شده و راه ارتباطي به دوسرشمار هم مسدود گرديده است .