به نام خدا

مجمع عالي بسيجيان شهرستان ساري  در تاريخ 9/12 /1391 در حسينيه امام خميني (ره) شهر كياسر به ميزباني فرماندهان  ىايگاه هاي منطقه چهاردانگه برگزاز شد .


اين مجمع با حضور امام جمعه شهر كياسر حجه الاسلام تيموري و چند تن از روحانيون منطقه ، فرمانده سپاه شهرستان ساري آقاي شريعتي ،‌بخشدار منطقه چهاردانگه آقاي اميني ، رئيس آموزش و پرورش آقاي مسعوديانزاده ، فرمانده نيروي انظامي منطقه آقاي سيفي ، فرمانده مركز مقاومت  شهر كياسر آقاي شريفي ففرمانده حوزه حضرت ابوالفضل (ع) تلمادره آقاي كاوسي ،فرمانده حوزه امام حسن مجتبي(ع) كياسرآقای همزه ای فرمانده حوزه خواهران حضرت خديجه خانم شیخی حوزه بسیج خواهران و فرماندهان پايگاهاي منطقه چهاردانگه و جمعي از اعضاي  شوراي پايگاهاي منطقه تشكيل شده است.


اين مجمع راس ساعت 10 با تلاوت آياتي از قران مجيد اعلام اجراي برنامه به شرح ذيل گرديد .



1-آسيب شناسي منطقه چهاردانگه توسط آقاي خواجه محله

2- مشكلات بسيج خواهران توسط يكي از فرماندهان خواهر منطقه

3- بيان مشكلات بسيج دانش آمزي توسط يكي از دانش آموزان دختر

4- سخنراني امام جمعه محترم شهر

5-سخنراني سرهنگ شريعتي فرمانده سپاه ساري .

در پايان  نماز جماعت ظهر و عصر  برگزار شد واز  تمام حاضرين به صرف ناهار پذيرايي شده است . در ضمن در حاشيه ی اين مراسم از طرف پايگاه امام زاده مير افضل منطقه ی دو سر شمار مشكلات منطقه بخصوص مساله سرقت در ماهاي اخير  مطالبي به آقاي بخشدار و فرمانده سپاه ساري و فرمانده نيروي انتظامي منطقه  به صورت مبسوط ارائه گردیده است.